onsdag 15 augusti 2012

Vad ska jag göra med pengarna?

Idag är det superjackpot på ett stort lotteri här. Så jag var bara tvungen att göra nåt som jag typ aldrig gör annars, spela på lotto.

Men, förstå.
320.
Miljoner.
Dollar!

Jag har redan börjat fundera på vad jag ska köpa. Men inte ens i fantasin kan jag göra av med så mycket pengar.
Sjukt.

Uppdatering:
Skit också!
Hade inte ett enda nummer rätt. De var många höga nummer som drogs, och jag hade mest låga.

Chansen var 1 på 175 223 510 för vinst.

Vad drar vi för lärdom av detta?
Jo, att man ska köpa fler lotter med större spridning mellan numrena så man täcker in hela nummerserien.

Men det var nån i Michigan som fick in jackpotten. Så nu är det bara 40 miljoner i potten för nästa dragning.
Fjuttigt. Då får det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eller vad tycker du? Vi blir glada för kommentarer!