onsdag 4 september 2013

Röstfiske

Jag tänkte fiska lite röster, på bästa politikervis. 

Jag har tydligen blivit en av fem semifinalister i en fototävling som anordnas under restaurangveckan här i Boston. Med den här bilden. 


En förrätt (något slags getostbollar med tapenad; jättegott var det!) Och man kan rösta. Så nu vill jag givetvis att ni går in på den HÄR SIDAN och röstar på min bild. Så, gör det nu. Från alla telefoner, surfplattor och datorer ni kan hitta. Och så från era kollegors datorer. Så, så! Skynda skynda, ni har till och med fredag kl 23 svensk tid på er! Och jag tackar givetvis allra ödmjukast för alla röster jag kan få. Tack tack! Och om jag vinner så lovar jag att bjurra på middag, här i mitt kök. Resan betalar ni själva. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eller vad tycker du? Vi blir glada för kommentarer!